ÎNREGISTRARE

Înainte de ȋnregistrare

Studiază cu atenție informațiile ştiintifice şi organizatorice referitoare la Școala de Vară de Gastroenterologie 2024 şi alege pachetul de ȋnregistrare corespunzător.  Pregăteşte-ți la ȋndemână toate informațiile necesare şi treci la pasul următor: ȋnregistrarea!

Participarea la Şcoala de Vară de Gastroenterologie

Include:

  • accesul FIZIC la toate sesiunile stiintifice care au loc in cadrul evenimentului;
  • materialele evenimentului;
  • programul final ȋn format tipărit și online downloadabil de pe website-ul evenimentului;
  • certificatul de participare  cu credite EMC pe baza prezenței la eveniment şi a transmiterii corecte a tuturor informațiilor solicitate prin formularul de ȋnregistrare.

Participanții care vor efectua înregistrarea după data de 01 mai 2024 nu vor mai putea primi materiale de eveniment în format fizic.

Taxe de participare

Medicii rezidenţi pot participa gratuit cu înregistrarea în prealabil la secretariatul Institutului de Gastroeneterologie și Hepatologie Iași.

Înregistrarea individuală

  • Apasă butonul Mă înregistrez din aceasta pagină;
  • Odată ajuns în pagina de înregistrare, selectează categoria şi apasă butonul Adaugă în coş;
  • În ecranul care apare poți vizualiza serviciile alese;
  • Odată ce ai selectat toate componentele de eveniment la care doreşti să te înregistrezi, apasă butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” din partea de jos. Vei fi direcționat către formularul de înregistrare în care trebuie să completezi corect toate câmpurile pe care le consideri necesare (minim cele obligatorii);
  • Pasul următor este realizarea plății taxei de înregistrare. Apasă butonul „Plasează comanda” şi vei ajunge în pagina de plată online cu cardul. Completează toate datele necesare şi realizează plata;
  • Realizarea înregistrării este confirmată de primirea a două emailuri. Primul este confirmarea plății taxei venită de la procesatorul de plăți euplatesc.ro. Al doilea email reprezintă confirmarea înregistrării de la operatorul Focus Event şi include datele din formularul de înregistrare, dar şi factura ataşată realizată pe baza datelor introduse în formularul de inregistrare. Te rugăm sa verifici primirea acestora şi în folderul SPAM sau alte partiții ale casuței de email..

Atenție! Introducerea unei adrese de email incorecte în cadrul formularului de înregistrare nu va permite primirea emailurilor de confirmare şi va îngreuna realizarea procedurilor de acces la lucrările manifestărilor.

Plăți

Plata taxelor de ȋnregistrare se face ȋn lei, online cu cardul, către operatorul manifestării, SC FOCUS EVENT SRL, CUI RO24361916, Banca Transilvania Iași.

Plata de grup (minim 5 participanţi) a taxei de participare se poate realiza prin transfer bancar pe bază de factură proformă solicitată ȋn prealabil pe adresa de email contact@focusevent.roAceastă modalitate de plată presupune transmiterea, pe adresa de e-mail mai ȋnainte menționată, a documentului de plată şi a detaliilor de ȋnregistrare (conform celor solicitate prin formularul de ȋnregistrare online) pentru toți participanții grupului pentru care s-a făcut plata.

Cum anulez?

Dreptul de anulare a înregistrării indiferent de motivul invocat este valabil pentru o perioadă de 14 zile de la data înregistrării, iar taxa de participare achitată va fi rambursată integral.

Nici o rambursare nu va fi permisă după expirarea perioadei de 14 zile de la înregistrare, indiferent de motivul care stă la baza solicitării.

Orice schimbare de nume în cadrul unei înregistrări prespune plata unei taxe de 100 de lei.

Solicitarile de anulare se realizează către operatorul manifestării, Focus Event, numai în scris, prin accesarea facilităţii de contact.